22 Nisan 2009 Çarşamba

işler yolunda gibi...

evden uzakta olmanın alışkanlık haline gelmesi enteresan bir durum.şöyle ki eve döndüğümde elime kumandayı alamadım arkadaş,nasıl bir etki yaratmışsa üstümde kalabalıkla yaşamak, birileri ne der lan! olay tv açarsam durumuna gelmiştim,sonra demlikte çay gelince evde olduğumu anladım olay tv’yi açtım beşiktaş maçı sonrası detaylarıyla değerlendiriliyordu,maçı kaçırdığımıza üzülelim mi sevinelim miye gelmişti olay, bi ara suat paçacı’ya baktım dalmışım, rafael benitez’e ne kadar benziyordu suat abi dedim sonra ayıp olmasın birazda astv’yi açayım dedim matadore osman’ı gördüm kanalı değiştirmek zorunda kaldım en son as tv’yi seyrettiğim de ki bu takriben 5 aylık bir süreye tekabül ediyor yine matadore osman konuktu bi an yönetim dışı kalıp yorumculuk yapabileceğini düşündüm zira futbolsuz kalamazdı matadore bir yerlerden bu camianın önemli bi parçası olarak dahil olurdu... olay tv’de ki sohbet sıkıcı olmaya başlayınca line tv’de 90artı ya bakayım dedim orada da lemi keskin yoktu tarık çapçı yerini değiştirmiş özge yetişmişoğlu saç stilini değişitrdiğinden midir nedir zayıf gelmişti gözüme,konu beşiktaş maçı sonrasıydı bi ara baktım her kanal aynı konunun ekseni üzerine yoğunlaşmıştı: “bursaspor da artık yönetimsel anlamda atılımlar yapılmalıydı”.uzun süredir uzak kalmanın alışkanlıklarından bahsetmiştim ya bu da sıkıcı gelmeye başlamıştı... marmara mesaj ve cevdet abi fenomeninide dinlemek gerek diyerekten kumandanın 12.kanalı olan maramara mesaj’ı açtım ancak program yoktu daha doğrusu rakiplerinin tersine onlar programı bir gün sonra yapıyordu,aklıma gelmişti yeniden olay tv’yi açacak oldum yanlışlıkla flash tv’yi açmışım kolbastı vardı,gençler çılgınca ve umarsız bir biçimde bir o yana bir bu yana savruluyordu.bense “korkusuz ivan” başlıklı fotomaç gazetesinden puan durumuna baktım uefa’ya gitme ihtimalimiz baya çekici kılmıştı bana süper ligi... moldova’ya otobüs dedim?.. neden olmasın hacı dedi...

--flash forward--
...otobüsten iner inmez yakınlarda küçük esnaf aradı,bilinmeyen bir yerde esnafa adres sormak mahalle alışkanlıklarındandı.bir market gördü içerideki adam bizim mahalle bakkalı osman amcadan farksızdı,aralarında gereksiz bir samimiyet oluşmuştu, genç adam: “dayı keraneler sokağı varmış burada, nerede orası dedi?” el işaretleri ve pratik rumence konuşma klavuzundan aparttığı kelimeler yardımıyla...
--flash forward--

Hiç yorum yok: